Benoit Care Program

Uw veiligheidsgarantie
vergt een continu aanpak
en opvolging

Onze prioriteit is om u volledig te ontzorgen en een veilige omgeving te bieden met behulp van ons Benoit Care Program. Beveiliging is een continu proces, daarom hechten we veel belang aan het jaarlijks onderhoud van uw systeem.

Bij defect of problemen, we staan altijd voor u klaar: van remote support tot interventie ter plaatse. We zorgen ervoor dat u niet voor verrassingen komt te staan door tijdige software-updates en monitoring van uw systeem, dankzij de constante opvolging van de meldkamer, die 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is.

Wat is inbegrepen:

  • Periodiek vervangen van batterijen
  • INCERT-attest
  • Technische interventies
  • Aansluiting op de meldkamer
  • Knokke: Sleutelbewaring + Interventie(s) na alarm
  • Jaarlijks onderhoud
  • 2G\4G-doormelding
  • Online en remote assistentie
  • Systeem-updates
  • Historiek-rapport
  • Transparante communicatie

24h/7 support

Ons team van 45 experten staat 24/7 voor u klaar. Wij beantwoorden uw oproep vrijwel meteen en lossen uw vraag of probleem bijna altijd dezelfde dag op. Bij een oproep of melding neemt ons remote support team uw systeem over vanop afstand om een snelle evaluatie te maken van de situatie. Ofwel komt er daarna een technieker ter plaatse, ofwel helpt onze technische service desk u verder vanop afstand.

TeamViewer

Mogelijks kunnen we u vragen om bij problemen tijdelijk uw systeem over te nemen vanop afstand, zodat we het probleem sneller kunnen oplossen. Heeft u vragen? Klik op onderstaande afbeelding voor deze rechtstreekse ondersteuning.

TeamViewer

This site is registered on wpml.org as a development site.